Merhaba Mustafa Bey,

Belirli servisler belirli limitler dahilinde API ler vasıtasıyla ücretsiz
hizmetler sunmaktadır. Hızlı bir şekilde istihbarat almak ve bu kadar fazla
kaynak içerisinde kaybolmamak için API ler ile bunları merkezi bir yerde
toplamak gerekmektedir. Bu tip bir yaklaşım güvenlik konusunda kendini dünyada
ispatlamış firmalar tarafından yapılmaktadır. Bir çok SIEM ürünü de bunlarla
entegre çalışabilmektedir. Ben IBM
X-Force<https://exchange.xforce.ibmcloud.com/> ile
RiskIQ<https://www.riskiq.com/>, Virus Total<https://www.virustotal.com/> vb.
servisleri entegre ederek kullanıyorum. Bunun yanında aşağıdaki uygulama ve
servislerden de faydalanıyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

twitter [😊]

shodan.io

cymon.io<https://cymon.io/>

https://github.com/hslatman/awesome-threat-intelligence  --> güzel bir kaynak