*“Siber Güvenlik” konusunda kariyer yapmak ve bu konuda uzmanlaşmak isteyen
üniversite öğrencilerini, Siber Güvenlik Yaz Kampı’na bekliyoruz!*

BGA Bilgi Güvenliği AKADEMİSİ, “Siber Güvenlik” konusunda kariyer yapmak ve
bu konuda uzmanlaşmak isteyen üniversite öğrencilerini Siber Güvenlik Yaz
Kampı’na davet ediyor.

Siber güvenlik alanında teknik çalışmalar yürüten, üretmeyi ve projeler
geliştirmeyi hedefleyen Bilgi Güvenliği AKADEMİSİ, sosyal sorumluluk
projesi olarak gerçekleştirdiği Siber Güvenlik Kamp’larının onuncusunu
hayata geçirecek.

Siber Güvenlik Kampı’na katılacak olan öğrenciler, Bilgi Güvenliği
AKADEMİSİ’nin tecrübeli eğitmenleri ve sektörün önde gelen Siber Güvenlik
Uzmanları’ndan 7 gün süreyle özel eğitim alma fırsatı yakalayacaklardır.

Hacking, zafiyet tarama, zararlı yazılım analizi, mobil güvenlik, DDOS
saldırılarına karşı doğru savunma gibi birçok konuda eğitim alacak olan
Siber Güvenlik Kampı öğrencileri, eğitici ve öğretici CTF yarışmaları
sayesinde takım çalışması yeteneklerini de arttıracak ve öğrenmiş oldukları
bilgileri pekiştirebileceklerdir.

Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenecek olan 2017 Siber Güvenlik Yaz
Kampı’na üniversitelerin Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans veya Doktora
programlarında öğrenimleri devam eden kişiler kabul edilecektir.

Kampa katılmaya hak kazanan öğrencilerin konaklama, yeme, içme, eğitim ve
diğer giderleri Bilgi Güvenliği AKADEMİSİ ve sponsor firmalar tarafından
karşılanacaktır. Kamp, başvurular ve sorularınız ile ilgili daha fazla
bilgi almak için www.SiberKamp.org adresini ziyaret edebilir, eğitmen ve
destekleyen firmalar hakkında bilgi edinebilirsiniz.

*Başvuru için adresimiz: https://siberkamp.eventbrite.com
> <https://siberkamp.eventbrite.com> *

*TARİHLER*

*Başvuru Tarihi:* 19 Nisan - 10 Haziran 2017
*Sınav Tarihi: *17 Haziran 2017 (Online)
*Kamp Başlangıç: *3 Temmuz 2017
*Kamp Bitiş:* 8 Temmuz 2017

*Hamza Şamlıoğlu*
*http://teakolik.blog <http://teakolik.blog>*