Konu hakkında yanlış anlaşılma oldu heralde, Yapılan çalışmaya saygı
duyorum tabikide sonuçta uğraşılmış ortaya dökülen bir emek var ama
güvenlik yamasını
https://blog.ensilo.com/ensilo-releases-free-patch-for-esteemaudit-exploit
adresinden de göreceğiniz üzre enSilo firması *May 24, 2017* tarihinde
çıkarmıştı. Madem güvenlik yamasını netsec ailesi ile paylaşma niyeti vardı
da daha önceden bu yama neden paylaşılmadı. Aradan 12-13 gün geçmiş demek
istediğim buydu. Ortada zafiyeti çözen bir yama bulunmakta zaten. Başta
dediğim gibi yapılan çalışmaya saygı duymaktayım.

Saygılar,