Merhaba,
Hotspot değil ama cihaz kaydı (mac address/ip eşleşmesi) mantığında bir
yapı üzerine çalışmıştım, yarım kalmıştı. (Vakit bulabilirsem bu aralar el
atıp tamamlamak istiyorum) 5651'i de içine alan bir proje. Özellikle
(erkek) öğrenci yurtları gibi "kaotik" yerler için düşünmüştüm. :)

Fork'lamak isteyenler buyursun:
https://github.com/aytekinaygun/yassaq

Open Source tarafında Hotspot uygulamalarının altyapısında genelde bu
kullanılıyor.
https://coova.github.io/CoovaChilli/

13 Ekim 2017 14:18 tarihinde fevren <fev...@gmail.com> yazdı:

> +1
>
> Bende aynı arayıştayım. Hotspot için Şimdilik pfsense üzeri captiveportal
> düşünüyorum. 5651 içinse açık kaynak arayışım devam ediyor.
>

> Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

Aytekin Aygün