Defansif açıdan CIS benchmarklarını çok faydalı buluyorum. Neyi neden
yapmanız gerektiğini anlayarak uygulanabilir güvenlik tedbirlerinizi
oluşturabilirsiniz.

'CIS ciritical security controls' ise güvenlikte hangi konulara dokunmanız
gerektiği hakkında güzel bir kaynak olacaktır düşüncesindeyim.

Erman

19 Eki 2017 11:28 tarihinde "MUSTAFA SİNAN KOCA" <mustafasinank...@gmail.com>