Merhaba Arkadaşlar,

Sizlerle Siber Güvenlik Kış Kampı duyurusunu paylaşmak istiyorum.

Siber Güvenlik Kış Kampı’na katılan öğrenciler Bilgi Güvenliği
AKADEMİSİ’nin tecrübeli eğitmenleri ve sektörün önde gelen Siber Güvenlik
Uzmanlarından 7 gün boyunca ücretsiz olarak eğitim alma fırsatına sahip
olacaklar. Eğitime hak kazanan öğenciler teorik ve pratik eğitimler alırken
sanal sistemler üzerinde (CTF) hacking becerilerini geliştirerek
saldırganlara karşı savunma tecrübelerini geliştirecekler.

Bu alandaki yetişmiş insan kaynağı problemine çözüm olması ve ülkemizin
Siber Güvenlik stratejilerine destek olunması amacı ile sosyal sorumluluk
projesi kapsamında ücretsiz olarak gerçekleştirilen Siber Güvenlik Kış
Kampı başvuruları açıldı!

Siber Güvenlik Kış Kampı başvuruları siberkamp.eventbrite.com adresinde
açıldı.

Detaylı bilgi: Siberkamp.org

*Hamza Şamlıoğlu*

PGP/GPG
Webinar - Yeni Nesil DDOS Saldırıları ve Savunma Yöntemleri

https://www.bgasecurity.com/yeni-nesil-ddos-saldirilari-ve-savunma-yontemleri/