Merhaba İbrahim Bey,

Gönderdiğiniz dosyaları inceledim. Alttaki FirmaBilgileri ile başlayan
email adresi 2-3 yıldır gördüğüm bir ekibe ait. Daha önce de şifreledikleri
bilgileri fidye vermezseniz Firma Bilgileri adında bir sitede paylaşmak ile
tehdit ediyorlardı.

Maalesef bu tip durumlarda dosyaları kurtarmak mümkün olmuyor. Destek
olduğum olaylarda, Volume Shadow Copy'nin çoğunlukla silindiğini görüyorum.
Sizin vakadaki saldırganın böyle bir hata yapacağına pek ihtimal vermiyorum
ama yine de ShadowExplorer <http://www.shadowexplorer.com/>'ı denemenizde
fayda var.

Saygılarımla.
--