Değerli NetSec grubu üyeleri,

Penetration testi konusunu anlamaya gayret ediyorum. Klasik network admini
olarak, önceki yazılardan anladığım grupta genelde network saldırıları ile
ilgili
tüm testler Pentest diye geçmiş. (Arada SQL injection tanımları da gördüm)

Konuya adapte olmaya çalışan biri olarak, sizlere danışmak istediğim husus,
a. Yazılım geliştirmek isteyen şirketlere yönelik pentest ücretsiz
yapılabilir mi?
b. Yazılım pentest için sorular sorarak ilerlenen bir form var mıdır ?

Ücretsiz penetration testi kavramı çok mu yanlış bir kavram bilmiyorum.
Ancak görüşleriniz beni konuya yönlendirecektir.

​Saygı ve sevgilerimle..​

Muhammed Cinsdikici, PhD
e-mail:
        cinsdikici@{gmail, <http://gmail.com>yahoo}.com <http://yahoo.com>,
        cinsdik...@ieee.org,
mobile: +90 (532) 620 7519
Siber Güvenlik Kış Kampı’18 Başvuruları Açıldı!

http://www.siberkamp.org/