Merhaba,

1- Kullanılan Turkçeye Dikkat ederseniz bunun bir Çeviri programı ile
yapıldığı ortada, %99.99 ihtimal ile linke tıkladığınızda
oltalanacaksınız.

2-Mail Alımında SPF kaydını zorunlu hale getirin. Tüm dertlerinizden
kurtulacaksınız.  Haa gerçek domainde atıyor derseniz Domaini bloklayın
gitsin.

3- https://www.usom.gov.tr/  daki zararlı baglantı linklerini/IP lerini
firewall dan direk engelleyin, %30 oranında yarar sağlıyorsunuz.

4- Personelinize Farkındalik Eğitimi verin.

5- Çok taktım arkadaş derseniz, IP sahibine / Datacentera şikayet
edebilirsiniz. Ip sahibini Ripe.NET den bulabilirsiniz .

6- Malesef Her zaman dile getiriyorum. Turkiye de Emniyetin "İnternet
Polisi" yok. Umarım Böyle bir birim kurulur.

Saygılarımla İyi Çalışmalar Dilerim,
Vedat ELÇİGİL