Merhaba,

Sanırım almak istediğiniz uyarılar ya da görmek istediğiniz sonuçlar
aşağıdaki gibi;

Bunu IDS veya IPS sistemleri ile yapabilirsiniz.

Open source IDS - https://suricata-ids.org/

Ya da firewall'unuzda var ise IPS özelliğini kullanabilirsiniz.

13 Nisan 2018 10:25 tarihinde Mehmet ARslan <mehmetars...@duzcecam.com.tr>