Ahoj,
zde je blog k těmto novým prvkům: https://vmiklos.hu/blog/sw-content-controls.html
Za mě "ovládací prvek s obsahem".

Zdeněk

On 07. 05. 22 16:28, Stanislav Horáček wrote:
Ahoj,

ve Writeru se nově objevily ovládací prvky "content controls" (dolní část nabídky Formuláře), konkrétně "rich text content control" a "check box content control". Chápu je tak, že jejich přidanou hodnotou je možnost mít u prvku libovolný vlastní formátovaný obsah.

MS uvádí jako překlad "ovládací prvek obsahu", což mi připadá nešťastné už jen proto, že v češtině máme jako "obsah" i "table of content". Lepší by mi přišlo "ovládací prvek s obsahem", ale radši bych to nahradil něčím jako "pokročilý ovládací prvek".

Jak to vidíte? Napadá vás vhodnější alternativa?

Díky,
Standa

[1] https://www.microsoft.com/en-us/language/Search?&searchTerm=content%20control&langID=140&Source=true&productid=0