brat mi , koito e na 13 godini , beshe zabil edin
trojanski kon po wsi4ki windowsi , beshe go zakliu4il
s parola i puskashe, i spirashe igri, i kakwoto mu
doide naum v game kluba.vkliu4itelno i vodeshe
statistika ,kakto i puskashe timeri ,koe,koga da se
close-ne.
malko tupo zwu4i polzwaneto na trojanski kon za towa ,
nooo.... shtom varshi rabota...

g.