hello,

problema e slednia:
reshih da si upgrade RPM ot 3.x.x na 4.0.x !
izteglih si RPM 4.0.x i napisah :
#rpm -U rpm...4.0.x...i386.rpm

bez vaobshte da mi doide naum , 4e shte mi triabwat
oshte dosta RPM's za tozi upgrade , i kakto se
o4akwashe si povredih RPM-to. Dori i se opitah da mu
update bazata ot DB3 na 4 s #rpm --rebuilddb , no
nishto ne stana . sega sastoianieto e slednoto ,
novoto RPM ne poznawa nishto ot instaliranite neshta,
dori i sebe si i saotvetno ne moga da go
downgrade-vam.
ne 4e mnogo go izpolzwam ,no mi e neobhodimo za da
deinstaliram Apache ,koito e installnat ot
distribuciata kato RPM.
Linuxa e RH6.2 i triabwa da mu mahna apache ,zashtoto
ima edin seriozen bug, a ne moga da pusna drugia pri
vse ,4e go installvam ot TAR.GZ file.
Ne mojah i da nameria patia kam nastoiashtia apache za
da go smenia s patia kam novia....

abe goliama kasha...
Niakakuv help ako mi okajete predi da sam prilojil
drasti4ni merki spriamo RH shte sam vi blagodaren.

g.