На  4 януари 2001 (четвъртък) в 11:10 часа minus273 писа:
> Zdr!
> Btw, pri men na mashina s 80RAM i 128 swap syshto dava takova syobshtenie,
> pri  dva kernela - 2.2.18 i 2.4test5. Symnqvam se dali ne e ot
> nekyf timeout na IDE-to mi, koeto e tvyrde bygavo (VIA586B).

Хе-хе.
Аз пък на един компютър с 8MB памет не мога
да се оттърва от тези съобщения.
Най-забавно става, когато пострадалият
процес е init -- тогава init блокира, но не
избива, та ядрото не се сеща, че трябва да се
пусне нов init. Общо взето тези съобщения се
появяват, когато има много паралелно
изпълняващи се процеси.

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]