Spas Pavlov wrote:
egg wrote:

> Zdravejte,
>
>    Netscape 4.72 pod RH 6.0 mi sazdava i oshte edin 'zombie' proces.
> Normalno li e i ako ne e na kakvo bi se daljalo?
>
> Blagodaria predvaritelno za otgovor.

Mislq che nqma mqsto za pritesneniq.
Pri men e syshtoto. (RH 6.2 i Netscape 4.72 )
Zombi-to go syzdawa script-a /usr/bin/netscape.
Ako startirash Netscape bez tozi script,
naprawo ot /usr/lib/netscape/netscape-communicator, takyw proces lipswa,
no ne znam kak ste raboti Netscape.
Takyw proces go ima i pri Ntescape 4.76.

Taka che nqma problemi, oswen ako towa "zombie" ne ti zaema nqkakwi resursi.

Blagodaria za uspokoenieto!
Mejdu drugoto imate li problem s kirilizaciata na butonite i tekstovite kutii?