barkash - DA !
1.razkarwash vsi4ki vhosts !
2.ubejdavash se ,4e imash normalno rabotesht
www.plomba net !  (basi, triabva da nameria vreme da
vidia kvo ima na tozi site ;-> )
3.pravish vsi4ki vhosts nanovo po na4ina ,koito shte
ti pokaja po-nadolu.
4.www.plomba.net sashto triabwa da e vhost,vapreki,4e
ti e osnovnia server.
5.prevkliu4vash browserite si na "direct connection" i
im iztrivash cache ;-))))  za da mojesh da vidish kvo
e stanalo :-)) (sheguvam se , no ne e losho da go
napravish)
6.tova,koeto ti kazvam moje i da ne e nai-pravilnia
na4in , no raboti.
7.ne razbrah za kakvo ti biaha tezi zvezdi4ki ,ama
aide....

to4ka "4" e mnogo vajna !!! da ne ja propusnesh !!

--------------- PRIMER ----------

<VirtualHost www.plomba.net>
    NameVirtualHost 212.124.68.97 //*mai tva e IP-to
ti
    ServerAdmin [EMAIL PROTECTED]
    DocumentRoot /usr/local/apache/htdocs/
    ServerName www.plomba.net
    DirectoryIndex index.html   //*naprimer
    ErrorLog /usr/local/apache/logs/kt.error.log
    TransferLog /usr/local/apache/logs/kt.transfer.log
</VirtualHost>

<VirtualHost adm.plomba.net>
    NameVirtualHost 212.124.68.97
    ServerAdmin [EMAIL PROTECTED]
    DocumentRoot /usr/local/apache/htdocs/adm
    ServerName adm.plomba.net
    DirectoryIndex index.html
    ErrorLog /usr/local/apache/logs/adm.error.log
    TransferLog
/usr/local/apache/logs/adm.transfer.log
</VirtualHost>

<VirtualHost defekt.plomba.net>
    NameVirtualHost 212.124.68.97
    ServerAdmin [EMAIL PROTECTED]
    DocumentRoot /home/defekt/htdoc
    ServerName defekt.plomba.net
    DirectoryIndex index.html
    ErrorLog /usr/local/apache/logs/defekt.error.log
    TransferLog
/usr/local/apache/logs/defekt.transfer.log
</VirtualHost>

ako ne uspeesh da go pusnesh, pravish pishtna trapeza
, kupuvash otbrano piene i kanish celia lug-bg na
gosti , vse shte se nameri niakoi ot si4ki ni ,koito
m/u goshtavkata da ti hvarli edno oko na servera ;_))

georgi