Ama i az sym s KDE i kppp i ne se sramuvam, che go polzvam, ponezhe na men naj-mnogo
mi haresva. Veroqtno e imalo nachin i kato modul da go pusna, ama ne e ot takova
golqmo znachenie kernel-a da e s 20-30 kB po-malyk. Na rabotnoto si mqsto sym dazhe s
KDE 2.1 beta 2, ama vkyshti nqmam tolkova byrz dostyp, che da svalqm vsichko novo.

Sledq GNOME-a i shte se radvam i te da dostignat syshtata zavyrshenost.

Petko