Zdrawejte,

Ot nqkolko dni se zanimawam s administriraneto na tozi list.
Kogato go zapochnah, w nego imashe zapisani 350 choweka, a sega sa 300.
Towa oznachawa che sym "otpisal" 50 newalidni adresa (dano ne e
postradal nqkoj newinen).

W opashkata za izprastane "wisqt" nqkolko adresa ot plomba.net i ot
pazardjik.com.
Tezi dwa sajta ne se resolvat. Taka che ako nqkoj ot administratorite
(mano  maj beshe tam) im chete, neka da se obadi.
Ima i nqkolko kutii na yahoo.cam i abv.bg, koito sa pulni. t.e. qwno ne
se chetat, no za sega oste ne sym gi otpisal.
Nadqwam se s obsti usuliq da naprawim lista po-dobyr i po-byrz.

Oswen towa imashe wyrnati pisma, zastoto wyprosniq server ne poddyrval
8bit  kodirane - towa maj kasae Julian Stoev.

Towa e za sega.

Ako nqkoj iska da mi kave nesto ili da me napsuwa adresa mi go wivdate.

Spas Pavlov