zdraveite,

pravia edna programka , v koiato vrazvam dva modema i
prehvarliam prez tiah  edna SQL zaiavka i polu4avam
otgovora:
vaprosa mi e :
moga li s edin init string da nakaram modema sled kato
mu zvunna da vdigne avtomati4no i da se konnektne ?
v momenta go pusnah da raboti taka

-ATZ
4akam za 'OK'
-ATE0V1  //moje i bez tova
4akam za 'OK'

sega 4akam za 'RING'
sled kato polu4a 'RING' davam:
-ATA

ne moje li vsi4ko tova da stane s edin init string i
modema da se opravia sam , a da ne se nalaga da
prihvashtam 'OK' i 'RING'?
uslovieto e ,4e ne iskam da polzvam gotovi programi a
tova da mi e v moiata.

georgi

P.S. Abe i taka si raboti , no  mi se struva malko
nesigurno ,zashtoto edin ENTER bi razvalil
vsi4ko,vapreki , 4e filtriram za takiva neshta kato
ENTER,BACKSPACE,LINE FEED,CR