Izvinqvaj, che ne ti vkljuchvam pismoto, ama Deja-ta mi rezhe kirilicata, ta hodq da q
cheta v arhiva.

Hich ne mi se shte da vlizam v tona na Sheiba i da vikam 'Chetete poveche', ama edna
ot osnovnite funkcii na vsqka user grupa e propagandiraneto (t.nar. 'advocacy'), tyj
che tochno tuk mu e mqstoto da se iztykvat predimstvata na Linux, a zashto ne, i da se
sravnqva s drugi Unix-i.

Predpochitam da riskuvam da mi podpalqt zadnika, no da naucha neshto novo, a kojto e s
po-tynka kozha - da si slaga azbestovi gashti :) Slovesnata agresiq e nedopustima samo
sprqmo nachinaeshti, koito zadavat vypros.

Az, kato RMS, bih polzval GNU/Linux zaradi svobodata koqto mi dava, dori i toj da
beshe s po-slabi vyzmozhnosti ot drugite OS. Da si mylcha obache za predimstvata mu, i
to tochno tuk, i tochno kogato go hulqt bez nikakvo osnovanie, tova ne mozhe da iskash
ot men.

Hubavo bi bilo vsichki da sme dobrichki, ama ponqkoga se nalaga da zashtitish tova, v
koeto vqrvash. Gledah da otgovarqm po syshtestvo, vmesto da lepq kvalifikacii po
oponenta si, tyj che zastavam zad vsqka svoq duma.

Petko