mnogo me izkefi , ima si daje configuration ;) i nqkolko vida tests.
Compile-nah , boot-nah ot disketata (moje i s lilo ot hdd), test-nah se
(nqkolko 4asa), ne dade nikuf problem s RAMa . Hubav test za tezi koito si
kupuwat  RAM prez den .
No taka ili ina4e dpkg ve4e raboti :)))))
blgdr na Vasil Kolev za ideqt-a , moje bi i takvizi toolz-4eta imat mqsto v
sekciq Administration na novoto site na LUG-a .