On Fri, 16 Mar 2001, Kristo wrote:

> Zdraweite
>
> Kogato se kolebaeh koia kesirasta programa da izbera
> se kolebaeh mezdu Apachi i squid.
> Instalirah squid
> Raboti prekrasno za towa za koeto e prednaznacen.
> Obace az imah i edna dopylnitelna taina misyl,
> kato brodat potrebitelite i w kesa se trupat
> kartinki, butoni 'osnowno butonite me interesuwat'
> kolekcioniram takiwa rabot nai wece s cel plagiatstwane na idei.
> Kakto e kazal Alf 'plagiatstwoto wizsa forma na tworcestwo'
> Ta ostanah s wpecatlenieto ce takyw nacin
> [...]

Znachi, nejde se motaeshe edin cache explorer za squid-a - toj analizira
cache.log -a i ot nego si rabzira koq kartinka koj file e - az lichno s
rovene v cache.log-a sum si namiral fajlvoete. Apache ne e mislen za proxy
i caching server i ti preporuchvam da ne go polzvash :)))

p.s. ako si sus squid-2.2.x , ili izobshto, naglezhdaj go,osobenno ako si
go kompiliral s async I/O - t.e. ako e threaded (poznava se po tova che na
ps ima mnogo procesi squid..), shtoto mozhe da napravi neveroqtni mizerii
- predi da go rekompiliram pri mene otkazcashe da namali goleminata na
direktoriqta s cache, shtoto stavali mnogo thread-ovete i bilo kato
forkbomba :)