On Fri, 16 Mar 2001, rosen wrote:

> Eto i moite 2c...
>
> Bbih iskal nyakade iz site-a da pishe kade v Bg moze
> chovek da si kupi nyakoya ot mnozestwoto Linux distribucii. Oficialno za
>
>  50 $ w krasiva kutiya ili po 2-3-5 leva kopiran CD-ROM.
> I sasto taka edin hubaw spisak ot mirrors vav Bg na saotwetnite
> distribucii, ili prosto mesta, otkadeto mozesh da si izteglish
> nyakoi po-nov , ta dori i po-star source ili binary.
> I po vazmoznost da se aktualizira spisaka.
> Ne che nyama dostatachno ftp-ta na balgarski ISP, w koito
> ima takiwa nesta, ama vseki pat kato pochna da teglya nesto ot nyakoi
> [...]
Debian - ftp.bg.debian.org/debian ( ili debian.spnet.net/debian) ,
SpectrumNET edno vreme prodavaha CD-ta s debian,ama maj veche sa se
otkazali ot taq praktika.

Redhat - dokolkoto znam ,ima redhat.cnsys.bg  (popravete me ako gresha)
mirror v Bulgaria.

SuSe prodavaha po Slavejkov edno vreme.

:) tolkova mi e informaciqta