On Thu, Apr 12, 2001 at 06:36:23PM +0300, George Danchev wrote:
> A podkarval li si Debian GNU/Hurd ????? Az ne sum , no znam 4e kum momenta ne
> moje i duma da stava da se meri s Debian GNU/Linux . Vuobste Debian GNU/Hurd
> kum momenta stava li za potrebitelsko polzwane , ili samo developers go
> polzwat ?

Пренеси се обратно във времето и си представи какво е било при Linux
0.99....  Ще получиш приблизителна представа.  С тази разлика, че интереса е
по-голям, но доста по-малко хора реално правят нещо.  Аз поддържам една
страница с връзки към Hurd <http://fprintf.net/hurd/>  Тъй че ако някой се
интересувада погледне там.  Всъщност това е отразявана страница.

Hurd се инсталира лесно.  Базовата система се слага със замяна на LILO с
много по-добрия Grub, правене на дял, в който се разархивира един
многомегабайтов .tar.gz и още два рестартирания.  Говоря за Debian GNU/Hurd.
Да, точно така - сега има усилия всички пакети, които не са специфични за
Linux да се прехвърлят на Hurd и той да бъде просто още една архитектура като
SPARC например.  Погледни това писмо
<http://lists.debian.org/debian-hurd-0104/msg00077.html>  Един от кофти
проблемите е, че PATH_MAX е неограничен и не може да си направиш буфер,
който гарантирано да може да съдържа всеки възможен път до файл.

> Az dokolkoto znam microkernels po-lesno se build-vat i maintain-vat , no puk
> stariq dobur i izpitan monolitic  kernel dava better performance - vse pak
> vsi4ko e v edno edinstveno binary. Nqma da e losho  lektora na "Predimstvata
> na Linux"  da "obadi" nesto po vuprosa .

За създаването и поддържането може би не е много лесно, но както казах и в
едно друго писмо, нещата може да се направят много удобни.

Поздрави
--
Ognyan Kulev <[EMAIL PROTECTED]>, "\"Programmer\""