Привет!
Чета сега ето това:
http://147.29.81.19/Indis35Prod/doc/256
И си мисля дали някой от вас няма да му хареса идеята да направи
някакво обобщение и за това в Bg. Може би даже да поканите някого (нямам
идея дали това е възможно).
И изобщо дайте малко повече PR (public relations). Това може да е
приличен и увеличващ се източник на доходи за хората разбиращи от
Линукс в България.

Успехи!

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Privet!
CHeta sega eto tova:
http://147.29.81.19/Indis35Prod/doc/256
I si mislia dali niakoi ot vas niama da mu haresa ideiata da napravi
niakakvo obobshtenie i za tova v Bg. Moje bi daje da pokanite niakogo (niamam
ideia dali tova e vuzmojno).
I izobshto daite malko poveche PR (public relations). Tova moje da e
prilichen i uvelichvasht se iztochnik na dohodi za horata razbirashti ot
Linuks v Bulgariia.

Uspehi!

--JS

-- --> End of translated message <-- --