S brat mi reshihme da si napravim dial-up server i toi se spria na
portslave
no as ??? i kakto i da e svalih go compl vsi4ko OK
i sega v /etc/portslave/ ima samo edin pslave.conf file i vyprosami e
kak da go pusna na ttyS0 v file poglednah i pisheshe za ttyS0 da 4aka
tam
a kogato se opitam da pusna portslave iska <PORT>  as dacvam portslave
ttyS0 pak neshte e kakto i da e vyprosite mi sa:
1 V pslave.conf li se zadavat IP i host
2. portslave ispolzva radius kade sa na nego file za auth.
3. V inittab kakvo se dobvia za da raboti NON STOP
sled kato go razgledah smetnah 4e e dosta po dobyr ot mgetty
Predvaritelno blagodaria
Free mail from www.dir.bg!