Почти напълно съм съгласен за Slackware но това не значи че ако недай си боже
стане някой ден видим Linux на български то това трябва да е някоя определена
дистрибуция. Не вярвам че щом можеш да кирилизираш Debian няма да успееш
и със Slackware или RedHat или Mandrake ...

Но колкото и да се мъчим да кирилизираме някоя дистрибуция това ще са напразни
усилия. Най-добре е да се работи на ниво пакет, да се работи с тези хора които
пишат приложения които се използват. Да се работи с екипа на GNOME, KDE,
WindowMaker и с тези създаващи проложения за тези среди.

Едно българизирано приложение (българизирано приемайте за 'преведено на български' ;)
си е на български на каквато и дистрибуция да го сложиш.

Има хора които са поели вече тези насоки. Те биха могли да покажат и на другите какво
точно трябва да направят. Могат да напишат речници на най-често ползваните термини
и превода им на български (речниците са необходими за да няма различия в преводите
на термините).

Стига да има и 2ма които да се хванат да превеждат няма да мине много време и
ще можем да гледаме на GNOME, KDE и любимите си програми на български.

ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
44 D. Hadjikocev Street          Project Manager
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways