E are sega, po-princip vnimavam kato rabotq s 4ujdi fs pod linux, t.e ne
pravq ne prekuswam procesa na copirane , mount-iram unmount-tiram i vsi4ko
ostanalo kakvoto si pishe v konstituciqta:) . Nqma zna4enie , az pak si pisha
vurhu freezbito :))) i ne me e strah , maikata mu e  v preinstala :PPPP

On Tuesday 24 April 2001 13:06, you wrote:

> hmm
> naistina e experemental...
> ama sled kato e wyrwqlo dobre w edim moment da se precaka...
> siguren li si che ne si mu pomognal ?:)
> da si go resetnal ili neshto takowa bez da si umount-nal?

            • ... Marian Popov
            • ... Ivaylo Sredkov
            • ... Valery Dachev
            • ... Ivaylo Sredkov