Ideqta e dobra. Moga da go slova na web-a na grupata.
Dowbre e da imame FAQ po wsichki temi, koito se diskutirat chesto.
A move bi e po-dobre wsichko towa da wleze wyw Linux uchebnika.
Samo che az nqma da moga da sybiram wyprosi i da tursq otgowori.
Ako mi pratate pisma kato towa na Anton ste gi publikuwam, samo kavete wyw
kakyw wid da byde?

>Ако се намери желаещ да го поддържа ще е добре да си имаме FAQ за
>кирилизацията.  Ще трябва само да се измислят въпроси и да се открива
>къде има остаряла информация.  Отговорите може да се дават или от мене,
>или ако са по-трудни -- колективно в този спъсък.
>
>Пращам предварителен вариант на това FAQ. Ако някой го поеме -- добре, а
>иначе ще си остане в този вид.

Nqkolko choweka pitaha za tyrrsene wyw arhiwa po dadena duma ili fraza.
Za sega towa ne moga da go naprawq oste.

Spas Pavlov

  • ... Антон Зиновиев
    • ... Nickola Kolev
      • ... Valery Dachev