Problema tam e, che vednuzh im e napravena mrezhata, i posle nikoj ne smee
da pipa, shtoto v protiven sluchaj se riskuva totalen sriv... ima nqkolko
takiva mrezhi koito plachat za prenaprava ( mrezhata vuv FMI e takava -
oshte e na 10mbita, a te za nishto ne stigat , da ne govorim che nikoj ne
znae kolko i kakuv internet se polzva... ). Teq mrezhi shte si ostanat na
NT i t.n. , dokato ne se namerqt pari i nqkolko ludi glavi da gi smenqt,
shtoto to ne e samo edno neshto :)