Zdraveite,
Postanowkata mi e slednata:
mrezata mi e razdelena (class C) na dwe (maska 255.255.255.128). Polzwam RH
7.0 kernel 2.2.17 i dwe mrezowi karti razbira se).
Kompiliral sam go (kernela) s CONFIG_BRIDGE=yes. Imam si windows klienti
deto ne mogat da se wizdat po mezdusi (m/u dwete pod mrezi). Problema e che
za da se wizdat tapite windowsi te Prawiat zaiawka po UDP ako ne se laza kam
broadcast adresa na mreza, taj kato te sa dwe mrezi (dwa razlichni
broadcasta), Tapite windowsi ne wizdat nishto ot sasednata mreza, a w swoia
si segment wsichko e ok. probwah s
ifconfig eth0 promisc
ifconfig eth1 promisc
Obache i towa ne pomaga. Niakakwi idei kak da se oprawia (bez kernel 2.4 -
shto mi e rano oshte).Pomognete che shefcheto sha me bie:)
S routinga mi wsichko e ok...Obache kak da se prawi neshto kato "Broadcast
routing" Bez smiah molia.
Chao i mersi predwaritelno