Zdravei,

On Fri, 25 May 2001, George Danchev wrote:

>Ami kakvo da kaja ...,  samo nqkolko dumi za adekvatnata assistance , za
>drugo ne se seshtam v momenta:
>Evala i Blagodarq , Thanks und Dankishe ,Graciq i Ashkoolsum  Mashaaa na
>tova  source-to .
Molia, welcome, bitte schoen, per favore ;-) Inache programkata ne e nisto
osobeno, imash std. 4 funkcii signal, fork, exec i sleep.

>Napravo mi podari sunq kakto se kazva, sega moga da ostavq autoslacka da
>si "pase" na volq  all the night (kakto go pravi i apt-get ) , da si izmiq
>zubkite i da si legna , i na sutrinta Nov Slack. Pei surce ...
Ne sym ochakvam da ima takyv "soothing" efekt ;-)
Za po-sigurno ako iskash navyrji niakolko keepalives ;-)

>Programkata raboti idelno , probah q s nai razli4ni processes , pravi mnogo
>burz forking na natovarena mashina . Vuobste  ste svurshi rabota i za mnogo
>drugi nesta , ne samo za autoslack-a...
E, niama byrz ili baven forking, toi e samo edin i vinagi se pravi po
systata procedura ot kernel ;-) Razlikata idva samo ot lipsata ne niakolko
celofanovi obvivki, t.e. wrapping-ga ;-)

>console app e da ;-) . Da ti kaja ima izvestna razlika s buton4eto Windows
>Update. HAHAHAHAHA.
Ami az imam edin Slack na edno PC, autoslack obache ne sym vijdam tam?!
PC-to e na Slack 3 s Linux 2.0.

>nepodhodiasti za teb,
>>
>Da prav si , moje bi tezi prints  mai sa po podhodqshti :
>
>./keepalive: child process (pid=1445) terminated with status 0,
>            I''ll be back, just going to crack a cigarette .
>           starting new process...
>           Hell man , don't you think I could ever die , I was born to never die !
>./keepalive: forked child process with (pid 1448)
>            Need a cigarette sometimes !!!
Tova mai e tvyrde verbose ;-) Osven tova az ne pusha :-) A i ne e etichno
edna programa da nasyrchava smoking ;-)=~~~~

>znaeh si az 4e "Source will beat them all" !!!
Koi sa tezi "all"? I koi e "Source"? ;-)

Pozdravi,
Vladimir Dzhuvinov
- --
PGP  1024D/959FC3BC 2001-02-12 Vladimir Dzhuvinov <[EMAIL PROTECTED]>
     Key fingerprint = CB20 FC83 775C C34E 49D5  0F71 BAE5 7C38 959F C3BC
     Download public PGP key from http://www.valan.net/vdzhuvinov.asc