Hello Peter,

> Tochno na Freshmeat ima edin ton software za celta
Видях, част от него преглеждам в момента...

> kakvo tochno shte pravish
Ами SMS Gateway (web-интерфейс не ми трябва въпреки, че няма лошо и да
има такъв), примерно за разпращане на валутния курс до определени
клиенти или служители при промяна на котировките.

> Tehnicheski imash 2 varianta. Ediniat e da si instalirash t. nar. serial
> GSM modem.
Попаднах на две хардуерни решения - едното е Nokia PremiCell, а
другото е GSM модемите на Falcom
http://www.multicap.at/english/gsm/nokia/premicell/content.htm
http://www.falcom.de/eng/default.htm
http://www.falcom.de/eng/produkte/gsm1.htm
В опашката за разглеждане ми са ;-) Продължавам да търся и други...

> Niamam predstava kak stoiat neshtata s MobilTel -- ima li litzenzi,
> taksi i drugi podobni...
И аз не знам, но предпочитам независим SMS-център с идеята да мога да
закача няколко GSM-устройства към различни мрежи - MobilTel, OTE и
т.н. евентуално. А и SMS центъра на MobilTel често се държи странно...

> Drugia variant e da zakachish GSM kum /dev/ttySx. Za celta ti triabva Data
> Cable Kit.
Да, това е ясно - имам такъв за личния си телефон вече ;-)

> Pogledni i gnokline -- chudesno e za remote admin chrez SMS.
Ще го опитам от лично любопитство ;-) Но не ми трябва решение за
администрация.

> Ami tova e v obshti linii...
Благодаря ти!

--