On Thursday 31 May 2001 13:07, you wrote:

> Zdravejte otnovo!
> Vsushtnost problema go reshih i to po mnogo elementaren na4in.
> Nerazbrah, zashto trjabva da bude taka, no vurshi rabota. :)) Vsi4ko,
> koeto trjabvashe da napravja e da izklju4a (!!!) poddrujkata na /dev
> fajlovata sistema ot kernela. I vsi4ko se opravi...

Da pravilno si postypil. Kakto Yovko Lambrev te posyvetva
pri RH vyv /src/linux/configs imash configuracii za "stock" iadrata s koito
idva distribuciata. Te sa dobra otpravna to4ka za pravene na nov config
koito da ti vklu4va/ ili ne vklu4va/ opcii koito imat otnoshenie kym dosta
neshta. V tv. sl. distribuciata ti e ne e bila napravena po "default" da
raboti sys devfs. BTW devfs e goliama blaginka. i e nali4na i v 2.2.x ( ne
sym siguren ot koe 2.2 to4no se poiavi ). Nomeryt sys symlinks oba4e
ne raboti. Za celta triabva da si pusnesh edin devfs daemon ili neshto ot
sorta beshe . Taka novite ustroistva koito syzdavash v /dev ti se pomniat i
pri sledvashtia reboot se syzdavat nanovo. Ako vse pak te interesuva vij
documentaciata v /usr/src/linux/Documentation/filesystems/devfs/