On Mon, Jun 25, 2001 at 05:48:57PM +0300, George Danchev wrote:
> daite da napishem edno Otvoreno pismo ot imeto na celiq LUG  s koeto da
> popitame zasto i pri kakvi usloviq e vzeto reshenie za zakupuwane
> na software ot MS , nqkakuv turg li e spe4elen ???, koi sa u4astnicite???? ,
> imalo li e razglejdane i obsujdane na Open Source alternativi ?????
> Neka da poobqsnim 4e alternativi ima , i pone servernata 4ast mojem da
> spe4elim da e na Linux ( da ne se kupuwat MS services - 4e e sramno :) .
> Moje da se opravdaqt 4e nqma kadri koito da administrirat OpenSource sistemi
> -  no tova ne e vqrno , takiva svobodni kadri v BG ima !!!

> [...]

ami po zakon vseki razhod nadvishavasht 10 000 lv na godina ot strana na
dyrzhavata i dyrzhavni institucii podlezhi na tyrg. taka che ne samo e
vyzmozhno da se pita takova neshto, a i e pravno opravdano -- ponezhe
sme danykolatci. az bih pital syzhto zashto kopuva durzhavnata
administracia MS SQL server, a ne da rechem sybase, opracle ili DB2?
zashto iis a ne apache? zashto ms exchange, a ne qmail, sedmail ili lotus
notes? i kup podobi vyprosi.

az sym za podobno otvoreno pismo i shte pomogna s kakvoto moga
Luben
Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PGP signature

  • ... Borislav Alexandrov
  • ... pavel iliev
  • ... Sltilian SOtirov Klchunkov