Alexander Shopov wrote:

> Pismoto sam go pusnal i v ComputerNews. Napliaskal sam i edna statia -
> ima i malko intrizhka - pital sam razni liude kakvo misliat za tova i
> onova. (baia trud polozhih po statiikata - ima niama 10-11k). Sigurno
> shte sa vi osobeno interesni komentarite ot Microsoft ;-)
> Tova ee - kato niama koi drug da me pohvali stigam do tova polozhenie
> sam da se slavoslovia.

Za sajalenie ne razpolagam s tozi vestnik, ama sam siguren che
zaslujavash pohvalvane.

Chudia se dali imame merak i vazmojnost da napravim site po temata na
otvorenoto
pismo - neshto kato "Otvorena administracia"

Ako poznavate meraklia daskal po elitnite gimnazii, misla che ne e
slojno da
mu pomognem da napravi Linux-kabinet i da go opishem tova kato chelen opit.

Ne se pritesniavaite, che ne ni obrashtat sega dostatachno vnimanie,
struva mi se
normalno tova, a i niamame oshte natrupana kritichna masa.

--

        Skelet
        ------ http://skelet.hit.bg/