Стандартен проблем при инстал от сорс. Не помня със сигурност обаче
решението, но :
1. Провери старт-ъп опциите за някоя подходяща, ако трябва си създай на ръка
въпросния сокет;
2. Виж за съществуващ /etc/my.conf или май беше my.cnf и го бори него;

Петък 13 07, 2001 14:19 , Yovko Ilchev Yovkov написахте:

Ivaylo Toshev
SAIR Linux /GNU
Certified Professional
http://linux.itce.com