Zdraveite vsichki,
http://gnome-bg.hit.bg
tova e betata, koiato si napravo alpha na novia sait na proekta za
prevod na gnome na balgarski.
Ima golemi prostotiiki oshte po nego, no teparva shte go doiskusoriavam.
ako ima web developeri - please hvarlete mu edin pogled i mi daite
feedback za naj-golemite prostotii.
Testovo sam go kachil na hit.bg - tova e vremenno - za da mozhete i vie
da vidite dokade sam ia dokaral i kakvo mi kuca.
Prichinata e che tam ima ftp a na sourceforge niama i sega se blaskam
sas CVS howto. Ako niakoi ima predstava za gotino vavedenie za CVS (ako
ima i za CVS+emacs) shte sam blagodaren.
al_shopov, koito taia vecher shte si skasa zdraveto sas CVS
begin:vcard
n:Shopov;Alexander
tel;cell:+(359 88) 350 272
tel;fax:+(359 2) 656819
tel;work:+(359 2) 655096, +(359 2) 655047, +(359 2) 656796, +(359 2) 656794
x-mozilla-html:FALSE
org:TopTeam;ComputerNews
version:2.1
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title:Editor-in-chief
adr;quoted-printable:;;4 Cherni Vrah blvd=0D=0AMuzei Zemiata i Horata;Sofia;;1421;Bulgaria
x-mozilla-cpt:;-5216
fn:Alexander Shopov
end:vcard