On Thursday 26 July 2001 11:34, you wrote:
> Vryzkata e syvsem vqrna. Drypnah go taq nosht, instalirah i
> registrirah, no ne trygna. Syshtoto beshe i s JBuilder4/5. Izglezhda
> ima nesyvmestimosti s glibc versiite. Az sym s 2.2.3, a te
> ochakvat po-stara.
На мен доколкото ми е известно JBuilder-а също е на Java :)
Проблемът е , че Borland го разпространяват с "леко" модифицирана версия на
Sun JDK . Така ,че постановка при която успяваш да го инсталираш и след това
не върви е доста "невероятна". Няма да можеш въобще да го инсталираш.
Едно решение на проблема е да се ползва оригиналния JDK на Sun - май 1.3.1 е
най-актуалната версия в момента. След което стартираш инсталатора с нещо от
сорта:
./linux_install  LAX_VM /path/to/your/JDK/bin/java.

Инсталатора ще се погрижи и да укаже правилната JavaVM във файла
/path/to/your/installed/JBuilder/bin/jdk.config.
Ako все пак не го направи ще трябва сам да си променишреда
javapath /path/to/your/native/jdk/bin/java

и редовете

addpath /home/java/lib/jpda.jar
addpath /home/java/lib/tools.jar

/home/java == /path/to/your/native/jdk