>Shto se otnasja do sreshtata v parlamenta, molja Jovko ili njakoj drug
>da objavi njakakvi kriterii, zashtoto kato se zamislih snoshti mi se
>stori, 4e putja ot Varna do Sofija ne e 4ak tolkova goljam. Neka da
>znaem kakvi hora mogat da prisustvat i kolko na broj.

Purvo edno utochnenie - nyakaksi ostavam s vpechatlenieto che se dobiva
predstava che sreshtata shte e samo za Linux - nyama da e taka ;-)
Linux e samo edna ot temite, shte se obsuzhda i prevoda na Windows, i
informacionnite tehnologii v durzhavata vuobshte. Momenta e udoben da
izyavim prisustvie i pozitziya, no ne i da obsebim Kruglata masa
izobshto ;-)

Taka che da ne ostane nyakoi razocharovan - v kraina smetka veroyatno za
pruv put ni obrushtat vnimanie na takova nivo - kato za nachalo ne e
zle. Pone az taka mislya. A i nali znaete kak se yade slon? Hapka po
hapka - trudno e da go glutnesh navednuzh ;-)

Veni Markovski ochakva 2-3 ot nas nai-mnogo 4 - pone taka mi pisa.
Detailite pak kazvam tryabva da obsudite s nego - toi dvizhi neshtata...

Yovko Lambrev

winmail.dat