On Tuesday 07 August 2001 15:16, you wrote:
> Eto napravenata ot mene redakcia na pismoto na Sasho - obshto vzeto mai si
> e pak sushtoto na golemina. Mahnah sekciite: "Populiarnost v Sveta" i
> "Populiarnost v Bulgaria" tui kato s George Danchev se razbrahme che toi
> shte konspektira izpolzvaneto na Linux po Sveta, a tuk izpolzvam da mu
> predloja da vkluchi i neshto za Bulgaria.
toku sto se dobiram do mashina dnes :)
pro4etoh na Sasho pisaniqeto i tvoita redakciq . Ste nahvurlqm nqkoi nestica
otnosno populqrnostta i prilojenieto .

po sveta :
( ste se baziram na tezi izto4nici  http://luben.bgone.net/urladd.php )

v BG  :
ami nai-qruk primer sa bulgarskite ISP-ta . Po4ti na 100% polzwat open source
resheniq za svoite kriti4ni prilojeniq .... zasto : ami zastoto postigat
golqma efektivnost , otnoshenieto ka4estvo/cena e mnogo golqmo .
Tova 4e source-a e otvoren susto e ka4estvo , pozvolqvashto pri nujda
software da se prisposobi  kym konkretnite celi i nujdi .
Nqma da se spomenavat konkretni imena poneje nqma da e korektno ,
no s radost bih pro4el  nqkoi mneniq ot admini na BG ISP-ta zasto polzwat
open source resheniq  :)
Razbira se i drugi 4astni firmi polzwa v edna ili druga stepen open source ,
za server-ni i desktop celi .
Populqrnostta v Universitetskite sredi , sred studentite ...

i 4e ot vsi4ko tova  durjavnata administraciq moje da po4erpi opit .