Slackware predpolagam? V rc.modules ne sa opisani wsichki wazmozhni
moduli i driver toi e slozhen samo za primer.
Kato imam niakakyv takyv problem obiknoveno otivam v google-to
i pisha (v tvoia sluchai)

Olicom Token-Ring ISA linux driver

i natiskam "I'm feeling lucky" :-)) Probvai shte se iznenadash
ot resultata