> Zdravej!
> Bezproblemno sum kompiliral 2.4.5 i si e rabotilo suvsem normalno na
> Athlon 900Mhz. Smjatam, 4e si oburkal neshto. Daj make clean predi da
> kompilirash za vseki slu4aj.
Mdaa... to che az sym obyrkal neshto e poveche ot jasno... samo ne moga
da razbera kakvo. Sega slojih 2.4.8, ama polza niama. I btw, v prednoto
pismo sbyrkah - symbol-yt e __mmx_memcpy.
Taka i taka sym vzel da pisha - niakoj da ima predstava kak se podkarva
AC97 SoundCarta built-in v QDI KinetiZ 7E-A Motherboard (VIA chipset). S
driverite predostaveni ot QDI ne mojah da napravia nishto...