On Thursday 30 August 2001 15:08, you wrote:
> Moeto lichno mnenie e , che tova e tochno detska igrachka. Debian naprimer
> az go instaliram za 17 min (shtoto ima da se downloadva edno-drugo).
> Smqtam, che Progeny mozhe da se installne za oshte po-malko, i da se
> polzva suvsem spokojno, ponezhe e debian based, tam si ima vsichkite
> kirilici i t.n. divotii. Vurpos na vreme e nqkoj da iztochi poslednite ISO
> images, da si gi napishe i da installva s kef... pone spored mene tova e
> nqkolko puti po-lesno ot windows, da ne govorim za razlichnite KickStart
> variant na RedHat i t.n. , s koito se installva puk na ogromno kolichestvo
> [...]

Absolutishe ! Ama idi nakaraj nqkoj "nabeden assemblator" da ti installne
linux na mashinata koqto toku sto ti e subral ...
real slu4aj : klient otiva pri takiva nabedeni assembletori , izbirat
4arkovete, subirat mashinata, i kogato idva vreme da se install-ne OS,
klienta se zapuva kato magare na most i kazva : "Iskam Linux, i tova e!".
Nabedenite po4wat da nosqt voda ot 9 dola, 4e vidish li nqma support, ave te
maj ste spirat release ... i podobni sturotij :) , samo i samo da go otkazhat
ot Linux-a i da testvat mashinata s Bozite tam. Ama klienta korav, izti4wa do
naj-blizkiq rep, kupuva si edno spisanie s distro na CD (mandrake8 maj ),
vrusta se install-va si go sam, vizhdat 4e mashinariqta ba4ka, plashta,
podarqva im spisanieto+CD-to i si otiva. Ako idesh pak pri tezi mom4enca sys
sustata poru4ka , pak nqma da mogat da ti install-nat linux, stoto vuobste i
ne opitvat ... nqma da kazvam firmi4kata, 4e ne e malka ...