цитирам  Vasko Tomanov <[EMAIL PROTECTED]>:

> ami zashtoto goliam tshast ot tiraja se vlaga zaedno s
> CN+INTERNET+LINUX
> w edin paket ( nailointshe)
>
> inasthe izliza 10 pati w godinata - a ot dogodina 12 -pati
> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
> Zagora

Vzimal sum go i v paket.No kakva e zenata na 2-ta vestnika sus spisanieto
za6toto edinstvenoto miasto kudeto go namerih(v4era) be6e na Slaveikov i
iskaha 5 lv.A dokolkoto znam spisanieto e 1.50 bez disk(a s disk samo
1-via broi sum namiral) I mi se vidia skupi4ko (puk i niamah tolkova pari:((
/* Govoria za 3-ti broi */

Направете си БЕЗПЛАТНА електронна поща
на адрес www.mail.bg има POP3 12MB SMS
--mail.bG-Българската-безплатна-поща--