:))) hehe SE :)
sounds good :)
kakto i da e ... ta i mojta ideq beshe da se sremim da ne zasqgame distrib.
a w otdelna glawa da se opishe w koq distribuciq opredeleno neshto kak stawa
ili ako ima disk ... da si ima otdelni paketi za otdelnite distribucii...
ama da si priznaq chestno move bi naistina MDK-to kato za nachinaeshti e naj-
lesno... a i kakto kaza nqkoj predi mene si ima instalaciq na BG.