On Saturday 01 September 2001 11:33, you wrote:
> az predlagam da sprem da govorim kakvo da ima v knigata a da se zaxvanem s
> organizaciata po pisaneto. Spas-e mojesh li da hostnesh na
> linux-bulgaria.org oshte edin mail list koito da e samo za xora koito
> iskat da se zanimavat s aktivno pisane po knigata? nqkoi drug??? ideata mi
> e tam da se obsujdat vsichki detaili (dali shte e distro based, paket
>     Ivan Dimitrov

Moga da wi hostwam drug list za knigata, no mislq che drugite chlenowe na LUG
systo ste iskat da obsyvdat sydyrvanieto i. Taka che ste e dobre da se
publikuwa nesto konkretno-napr:

Sydyrvanie na kniga....
1.Edi kakwo si
2.drugo takowa
3. .... i pr.

Towa da se obsydi ot wsichki. A posle wyw drugiq list da se zapishat samo
tezi, deto ste rabotqt po knigata.

Neka u drugite da kakvat kakwo iskat

Spas Pavlov