kak taka na Cyrix MX200 s 32 RAM shte kompilirash kernel za 4:30 chasa???
na starata mi 486 DX2 80 2.2.x kompilirax za 1chas
na P90 2.4.X sas super mnogo izlishni neshta kompiliram za 45min.
na AMD200 sushtiq kernel pravq za 25min.
:))))

otnostno DVB-to otidi na www.linux-bulgaria.org ima arhive na grupata,
vuprosa naistina e zadavat desetki puti

    Ivan Dimitrov