Edinstveniq resurs koito PCI ustroistvata share-vat e IRQ.
W2K e izpravil na nokti mnogo NT administratori i vsi4ki koito si imat
rabota s instalaciq i poddryjka na W2K mashini s na4ina po koito assign-va
IRQ-tata. I naj ve4e s tova ,4e niama vyzmojnost za promiana na avtomati4no
configuriranoto IRQ( Opravdanieto im e , 4e W2K izpolzva  niakakva si
"advanced" shema za balansirane na IRQ-tata zashtoto bil prednazna4en da SMP
i shemata bila proektirana za IOAPIC ,i vednyj inicializirana PIRQ tablicata
ne bilo vyzmojno da re-balansirat IRQ-tata - interesno kakvo horata ot M$
razbirat pod Uniprocessor i Multiprocessor BUILD, zashtoto dori
"spinlock"-ovete si stoiat v Uniprocessor Builds). V resultat polu4avash edin
kup PCI ustroistva koito deliat edno i sysho IRQ (koeto e performance issue)i
kato za kapak niakoi ot driverite ne se syobraziavat sysvsem s fakta 4e
IRQ-to moje da e podeleno s drugi ustroistva.( Razbirai pri4inata e v losho
napisan driver). Normalno Interupt Handler-a bi triabvalo samo da ustanovi
dali vyprosnoto prekysvane idva to4no ot ustroistvoto koeto tozi driver
upravliava i ako e ot nego da vyrne stoinost koiato uvedomiava scheduler-a,
4e triabva da startira t.n. Deffered Interrupt Handler.( Toi raboti v IO
Request Level ,  koito e "safe" za wreme-emki operacii ) - Vmesto tova
vyprosnite "bugavi" driveri se opitvat da svyrshat rabotata koiato triabva da
se vyrshi na DIRQL nivoto v Interrupt Handler-a , koito moje da e bil
prekysnal izpylnenieto na druga podprograma izpylniavashta se na DIRQL nivo (
naprimer Differed Interrupt Handler-a na IDE driver-a ).

Temata za bugovete na Win driverite e dosta obshirna. Taka 4e
spiram dotuk. A onova "mnogo __ne__  veroiatno" se otnasiashe za Lin.
I bi triabvalo da go razbirash kato __malko__ veroiatno , a ne kato
"neveroiatno". Ne sym ot horata koito spodeliat doluposo4enata maksima :)