Zdr na vsi4ki, az sam malko nov v grupata, no sigurno me pomnite ot
tova, 4e
az bqh edin ot  dvamata deto napraviha parviq vi site v mrezhata. Sega
iskam da vi pitam neshto savsem razli4no. Ne moga da si slozha KDE2 ot
sumati vreme. Probvah kakvo li ne. Sega, poslednata greshka deto mi
dava, e 4e se conflictva s KDE 1.2. Btw, az sam na RedHat 7.0 i si
napravih full install ta da ne bi zatova da mi dava tolkova mnogo
dependancies! Da ama ne! Kazhete lesen na4in da si slozha KDE2, kazvat
4e bil super!!!

                                                                       KIRO